11 Haziran 2011 Cumartesi

Mehmet Ali Aydınlar'ın Adaylığı ve TFF Başkanlık Seçimi Üzerine

Mehmet Ali Aydınlar şu saatlerde TFF başkanlığına aday olduğunu açıkladı.

Fenerbahçeliler Aydınlar'ı Bayan Voleybolumuza sponsor olduğunda tanıdı. İlk geldiği gün başarılı olacağız dedi. Şampiyonlar Liginde başarılı olmak final oynamak istiyoruz dedi. Bunun için transfer gerekliydi. En iyilerini getirdi. Söz verildiği zaman tutulması için gerekli ne varsa yaptı. Belki Şampiyonlar Ligi kupası gelmedi ama Türkiye Ligi'nde başarı geldi, dünya şampiyonluğu geldi. Şampiyonlar Liginde başarı gelmedi dedik ama 2 defa final oynadık. Başarılıydı Mehmet Ali Aydınlar.

Açıkçası sözünü tutmak için gerekli işleri yapmayan Aziz Yıldırım yerine benim şüphesiz sonuna kadar güvendiğim Fenerbahçe Spor Kulubu başkanlığı için "tek" adayımdı. Bu Aziz Yıldırım'a güvenmiyorum anlamına gelmesin. Hislerini doğru kullanmasını bildiği sürece Türkiye'nin gördüğü en büyük başkandır.
Ama ben biraz da kötü zamanda yanında olmalıydıcılardanım. Takım finale kalamayınca erkenden salonu terketmesi, 3. 4.lük maçına gelmemesi bende ki yerini biraz sarstı. Eskisi kadar artık güvenmiyorum Aydınlar'a ama tabii ki yaptığı icraatleri görmezden gelmek de olmaz. Takımı aldığı yer ve şu an ki yeri arasında dağlar var. Sözünün eri bir adam.
Ama hisler var bu işlerde benim için. İnsanın içinde olduğu her işte yok mu zaten bu hisler.

Şimdi şu sıralar da konuşulan Aziz Yıldırım TFF Başkanlığı için Galatasaray Kongre Üyesi Göksel Gümüşdağ'ı destekliyor. Garip. Fenerbahçeliliği ile bilinen Aydınlar'ı da Yıldırım Demirören, Dürüst ve Levent Kızıl destekliyor. Gayet garip bir durumda burada söz konusu.

Uzun sözün kısası TFF Başkanlığı için en garip seçim dönemlerinden birini yaşacağız. Kim seçilirse seçilsin kazanan TÜRKİYE FUTBOLU OLSUN!
Murat Erdem Şengül

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mehmet atalay da daha iyi hizmet edebilecek birisi olduğuna inanmıyorum. kendisinin yaptıkları ortada