9 Nisan 2012 Pazartesi

Anlık iç dökme

Twitter'da bazen iç döküyorum. 31 Mart'ta da bi iç dökme yaşamıştım. Blog sıkıntılarla boğuşurkem anca paylaşmak nasip oldu. Kırpmadan kopyalıyorum.
"Yalnız beyler şimdi bir kaç şey söyleyeceğim ama kızmak ve darılmak yok baştan anlaşalım. Başlıyorum. Başkanı çıkarmak içini Beşiktaş Adliyesi dediler, gidildi. Hastane dediler, gidildi. Metris dediler, gidildi. Silivri dediler, gidildi. Cadde dediler, gidildi. Çağlayan dediler, gidildi. Topuk yaylası dediler, gidildi. Yapmadık şey kalmadı. Yenmedik biber gazı, cop vs kalmadı. Kavga edilmedik platform kalmadı. Taraftar üstüne düşen ne var ise eksiksiz yerine getirdi. Peki ya yönetim? Yönetimden bir iki kişiyi ayırırsak hangisinden beklediğimizi gördük? Hangisinden beklediğimizi duyduk? Peki ya futbolcular. Hangisi biz taraftarlar kadar cefa çekiyor? Hangisi bizim kadar bu davaya 4 elle sarılıyor? Taraftar üstüne düşeni eksiksiz yapıyor. yapmaya da devam eder. Peki sonuç neden alamıyoruz? Başkan neden çıkmıyor amk! Ben aziz yıldırım manyağı bir adam değilim. Makamına ve Fenerbahçe'ye verdikleri sonsuz. Ortada bir haksızlık var. Ulan olgun peker kimle yaptı bu işi? Ulan Aziz Yıldırım, İlhan Ekşioğlu hangi futbolcu hangi yönetici ile yaptı? Yüksek suç ihtimali diye beyin kemirdin savcı! Suç işlediyse kimle işledi? Ne zaman nerede işledi? Tek başına mı yaptı? Önceleri şike sahaya yansımadı diyorduk. Hala diyorum bir maçta bir kıllık yakalayan varsa söylesin. Şimdi şikeyi kimle yaptık diyoruz? Sahaya yansımasını geç şikenin, daha sahaya yansıtacak kişiler bile ortada yok. Akıllarından geçirdiler diye mi bu adamlar 9 aydır içeride. Gel gelelim Aziz Yıldırım'ın savunmasına. Aziz Yıldırım kendini aklamalı öncelikle. Başkalarına bok atmadan önce bir temizlenelim. Üzerimize atılan lekeyi söküp atalım. Kir kime yapışması gerekiyorsa yapışır. Kendi adıma söylüyorum. Ben savunmadan memnun değilim. Ha çok iyi tarafları da yok değil. Cidden sağlam şeyler var. Benim görüşüm şudur. Bu iddianamede suç falan yok. Kısa ve net. Tek suçlu 9 aydır içerde yatan adam kadar dik duramayanlardır. Son sözümü de söyleyip yatayım. Kurgu istedikleri gibi devam ediyor. Sen iddianamenin anasını bellesen bile çıkartmazlar içerden.  Birilerinin canı ne zaman isterse o zaman biter bu tutukluluk, bu hukuksuzluk. Aykut Kocaman'ın sözü ile de bitireyim. "gerçeğin bir gün ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır". Başınızı şişirdiysem affola." Bitti.

Hiç yorum yok: